H e l g e n .

Helgen startade i Fredags med att jag först var på min praktik plats. Dom små gulliga tjejerna i min  klass hade så klart luskat ut att jag fyllde år och gissa vad dom gjorde!??!?! jag sitter i personalrummet med alla lärarna när jag hör lite tyst "ja må hon leva..." jag vänder mig om och där står 4 små tjejer från min klass med blommor och paket!! jag blev helt chockad!! fick en jätte fin bukett blommor och 2 tvålar som dom hade gjort själva, såå gulligt! jag blev helt rörd! men det är inte slut än... jag samlar mig lite och går till klassrummet och där står 2 små tjejer till med en present påse med godis! såå söta! jag har bara varit där i en vecka och får presenter och kramar, så söta!! det värmde verkligen.. resten av dagen rullade på... när jag kom hem så va det dags för lite kalas dennis familj kom, farmor,farfar, pappa, carina, oliven, macke, malin, emma, sebbe, amanda, pontus, janne och AB jätte mysigt! fick ett otroligt fint armband av min farbror som jag verkligen gillar!  :) tack allihopa för alla presenter och för att ni kom förbi! :)

L ö r d a g e n

började dåligt med att jag vaknade och mådde skit. Skulle ha jobbat men det blev inget med det. Sov hela dagen, fram till att Pappa och Carina kom förbi och hämtade upp mig :) så vi gav oss av mot stockholm och globen där vi skulle se Fleetwood mac :D jag var taggad till tusen :) När vi kom upp åt vi middag och sen så gick vi in i globen. Vi hade jätte bra platser :) Och bandet var sjukt bra! Lindsey Buckingham spelar gitarr så man vill gråta ibland! så sjukt bra! blev riktigt bra drag! 



Sååå otroligt bra! :D:D tack Pappa Carina för biljetten!!

på återseende!! :D:D


Kommentarer
Postat av: amanda

sthlm utan att säga till mig??!?!??! :O

2009-10-11 @ 22:41:37
Postat av: Annica

Åhh vad gulligt att dom hade paket till dig

2009-10-12 @ 16:30:03
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag? / fröken bitterfitta

2009-10-31 @ 17:55:15
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0