Cancer

Hatar ordet så sjukt mkt! så jobbigt att just oktober månad är "bröst" månad...känns inte som att jag måste påminnas varje dag om detta just nu, då det finns i mina tankar hela tiden. Jag blir så irriterad på butikspersonal som ska försöka "sälja" det rosa bandet till mig...vafan jag har varit med om allt ni behöver inte tala om för mig... Jag hatar denna tid på året allt påminner mig om dagen mitt liv vändes upp och ner... svårt att förklara hur svårt det är att förlora någon på detta sätt och någon som man räknar med ska finnas med hela livet, som lovat att bli gammal...det är inte lätt alla gånger. men sånt är livet antar jag... Om en vecka är det 13 år sen...känns som igår... det har alltid, sen dagen varit svårt för mig att vara riktigt glad på min födelsedag.. det var denna dag den person som jag älskade mest på hela denna jorden bara togs ifrån mig...borta föralltid... Men jag kommer alltid att minnas hon är och förblir min älskade mamma som har gjort mig till den människa jag är idag...



Hatar cancer! måste hitta ett botemedel så att inga mer älskade människor måste försvinna...


Kommentarer
Postat av: amanda

Ölskade vän. Jag köper alltid rosa bandet och tänker ofta på henne. Och dig såklart. du är så stark! Var glad på din födelsdag för det är trots allt en av hennes lyckligaste dagar, dagen hon fick dig! Saknar dig vännen! ses snart PUSS

2009-10-03 @ 00:49:25
Postat av: Annica

Usch nu blev jag ledsen :( tänker på dig hjärtat

2009-10-03 @ 12:39:56
Postat av: silly

de e synd att du förlorade någon men den här tiden på månaden är en bra tid!



Folk skänker pengar och hjälper folk så att de inte ska hända någon mer de som har hänt dig! Man tänker på andra och vill hjälpa folk ser inte de dåliga i de

2009-10-03 @ 13:09:48
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

det är så hemskt, jag har också förlorat en nära i cancer :/

2009-10-03 @ 13:25:24
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0