Varje gång

Tänk att varje gång jag ska lämna in något väntar jag till sista kvällen och blir skit arg på mig själv för att jag inte gjort det tidigare... herregud jag är sämst! och som alltid så slutar det med att jag skriver här istället, haha. Men men det finns ju så mkt annat som är mkt roligare, eller hur? :) Kom på att jag har något mer att se fram emot som typ slår allt annat! NEW MOON har premiär den 20:de November... är ju tyvärr på Teneriffa då, så kan inte se den på premiären:( men när jag kommer hem smäller det.. då ska jag min moster, madde och karins kompis iväg och se filmen och sedan ut och dricka drinkar, kan det bli bättre? ;) Nä nu måste jag verkligen plugga Dennis syrra kommer sen, då lär det ju inte bli så mkt plugg iaf:S haha Jag är värdelös! BUT I LIKE IT!!
 
Stayin' Alive på högsta nu och arbetet blir klart på nolltid :P
Är så avundsjuk på deras frillor...  Kolla hur brallorna plutar ut på div ställen...gillar han till vänster... Grrr


Kommentarer
Postat av: Annica

haha men lisa det är ju samma frilla dom du har ;)

2009-11-05 @ 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0