Mkt att se fram emot!


Usch har legat sjuk nu i två dagar, för tråkigt! Men börjar känna mig bättre så imorn ska jag tillbaka till min Vfu skola (praktikplats) ska vara där resten av terminen och kan inte vara sjuk för mkt för då måste jag ta igen dom dagarna innan jag kan få mitt betyg (suger!) Vad har hänt sen sist jag skrev då?

För ett par veckor sedan hade Sofie och Robert hade inflyttningsfest vilket var väldigt roligt! Mkt folk och kvällen blev helt enkelt lyckad! Vi hamnade till slut på Ritz, vilket var skoj... men kanske inte ett ställe som jag längtar tillbaka till, men det var väldigt  fint där inne! 

Jag har klippt mig, klippte av ca 2 dm ojoj så kort...(igentligen inte) fortfarande ovant men väldigt fint och jag är jätte nöjd! I morgon ska jag färga det också! Spännande! 

Kom på idag att jag har sjukt mycket att se fram emot! I helgen ska jag träffa Annica vilket var sjukt länge sen så det ska bli trevligt! :)

Den 15 november drar jag och halva dennis familj iväg till Teneriffa i en vecka! ska bli så otroligt skönt måste jag säga!

Och igår fick jag ett väldigt trevligt sms från min kära vän Amanda. Hon medelade att hon bokat hotell till oss den 12 December på clarion sign i stockholm! ska bli så roligt! vi ska skämma bort oss själva som bara den och festa! blir nog julklapps shopping också, men mest till oss själva! :D Ser verkligen fram emot det Amanda!!

 

Snart är det ju Jul också! så mysigt. Vi ska ha en riktigt mys jul här hemma i år! vi ska verkligen gå all in för julen.. ska bli mysigt!

Nu ska jag laga mat och gosa lite med Priest och Judas...




Ps: någon som är bra på Italienska?

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Madde

Kom på att du kan ju fråga Sandra Österberg (heter hon så i efternamn) om texten. Kunde inte hon flytande italienska? MMS en bild på ditt hår sen när du färgat, så får jag se hur fin du är :)

2009-11-03 @ 20:40:07
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Annica

JAAA jag längtar tills vi ses

2009-11-03 @ 20:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0