Lördag!

Då var lördagen strax slut... har sett innebandy idag. Tjejerna vann igen! SÅ sjukt bra är dom! :D härligt!! Nu på eftermiddan/kvällen har vi varit hemma hos dennis syrra och käkat och myst :D tog en sväng till Pappi också o hämtade lite resväskor. Imorn har vi tvätt tid 07:00 perfa! sen blir det packning städning osv. gillar att skjuta fram saker :P närå men skönt att ha mkt att göra så man inte hinner fundera på flygresan :) så imorn bär det i väg! kanske får tag på nån dator där nere... men vi höres allihopa!

Puss och kram
Peace out!


Kommentarer
Postat av: Macke

Ha en underbart skön och avslappnad semester! Är avis som sjutton!=)Kram på er!

2009-11-16 @ 23:27:14
Postat av: Annica

synd att Dio ställer in sin turné. Hade Dennis köpt biljetter?

2009-11-21 @ 18:31:15
Postat av: Madde

Hej, jag heter Lisa och jag uppdaterar typ aldrig min blogg!



:)

2009-11-26 @ 01:51:52
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Annica

Nej nu vill jag faaaaaan se bilder från eran resa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0