Helg!

Äntligen helg!! så skönt! är ledig i en heeel vecka nu!! GÖTT. Teneriffa på söndag ska bli för härligt... bara resan ner som jag är orlig för...är fööör flygrädd pinsamt faktiskt..helt hysterisk när vi ska lyfta, menmen. Ni får skriva några stöttande ord till mig! så blir jag nog lite lugnare!

Haha roligaste grejen idag... Hade på mig en klänning till min praktikplats. En klänning som jag tycker är rätt fin.. Hade en skärp i midjan och så det blir ett fall över magen. Fint tyckte jag men det tyckte INTE en kille på 11 år.. Han sa: Varför har du ett tant skärp i midjan? bara tanter som har så där...Jaha sa jag...jag tycker faktiskt att det är ganska fint... Han: Neeeej, du ser faktiskt gravid ut i den där...
Jag doooog av skratt!! och sa att det var faktiskt inmte så snällt! Då la han till: Men du är ju inte så tjock annars... HAHAHA jävla unge! men han va ju ärlig han tyckte verkligen att jag såg ut som en gravid tant.. ska nog sluta ha så ;)

Nä nu ska jag fixa iordning mig. Jag och Spännis ska hem till Amanda och Pontus och snacka, äta mat och dricka en massa vin.. Mysfaktorn på topp!! :D Perfekta starten på semestern!

Höres!

Kommentarer
Postat av: Annica

haha vilken snorunge! Hoppas att ni får det toppen där borta, hör av dig när ni kommit hem



http://diamondsarenotagirlsbestfriend.blogg.se/

2009-11-13 @ 21:43:03
Postat av: Madde

Hann ju aldrig träffa dig i veckan. Kanske kan ringa imorgon efter jag varit hos mig moster. Ta lite piller och alkohol så klarar du flyget ;) Du har iaf 95 % skydd mot "svininfluensan" nu :D

2009-11-13 @ 22:14:11
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Segersten

Haha vilken unge!

Hoppas ni får det super på Teneriffa, sola och bada för mig med är du snäll!!

Flygresan kommer gå bra, ta dig en jävel innan så går de bra ska du se.

Puss och kram

2009-11-14 @ 15:08:15
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0