Världens bästa helg!

Oj vilken helg det har varit! Min första lediga helg på tre veckor och så blir den kanon!!
Helgen började med att jag lånade pappas bil och drog ut till m.berg med annica och åt glass och kollade in nya systemet :) Sen bar det ut till Mullhyttan, Älsklingen spelade match mot Latorp, blev 3-3 ...syyynd... va så mysigt och sitta där i solen på läktaren, en massa folk som va där nere och kolla.. måste säga att Mullhyttan är en sommar idyll..mysfaktorn är ganska hög må jag säga:) Sen drog vi ut till stugan och käkade middag, sov över där... På lördagen så åkte vi in till stan och hämtade upp bror och syster och malins kille Tim och åkte vidare till Åkerby herrgård för att fira mormor och morfars guldbröllop.. vi fick helt underbart god mat och va roligt att träffa hela tjocka släkten :) Sen lämnade vi av alla inne i stan igen, hämtade Judas och Priest och drog åter igen ut till stugan.. åt god middag där med och kollade på filmen the mentalist den va faktiskt riktigt bra... Idag har vi badat, solat, spelat badminton och bara haft det allmänt bra :) Jag har bränt sönder mina axlar... ser ut som när jag och annica smörjde in oss med sololja och stekte i 7h haha det va tider det..men jag lider inte så mkt... det som är värst är att dennis kommenterar det hela tiden.."Lisa du är lika röd som stopp skylten" 5 min senare "Asså Lisa du är för röd"...Jo tack jag vet!! :D Nä nu ska jag sova så det blir morgon så vi kan hämta vår bil! :D:D en liten rolig sak hände idag... dennis kompis Oscar ringde och sa grattis till bilköpet... dennis blev lite förvånad... hur kunde han veta det? då visade det sig att hans mamma hade kommit in på min blogg genom först sebbes och sen emmas... lite skoj :)(oscar och sebbe är kusiner btw) roligt att det inte bara är madde och amanda som läser :P hehe

Nä nu väntar sängen!

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha. Roligt med Oscars mamma :)

Men Lisa du MÅSTE smörja in dig!! Jag tycker inte om att du bränner sönder dina axlar varje sommar...

2009-06-01 @ 15:53:19
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Emma

haha lite skumt... ;-))

2009-06-01 @ 16:11:05
URL: http://emmajae.blogg.se/
Postat av: Annica

Haha bästa sommaren när vi brände oss första dagen och kunde inte vara ute i solen något mer haha! Vi får åka och steka någon dag, jag har köpt sololja :D

2009-06-01 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0