Hellooo

Fick mitt vackra körkort igår:) total lycka:D måste till systemet och ut på krogen så att jag får visa upp mitt vackra kort:D Blev faktiskt ganska nöjd med bilden, ser lite kriminell ut då jag har spärrat upp ögonen till max... men så blir det alltid på kort...

Idag blir det plugg,plugg och en massa plugg... har skjutit fram allt nu allt för länge så då måste jag fixa allt idag.. känns lite jobbigt men sånt är livet:) + mitt eget fel... men jag ska nog hinna med... är inte så mkt egentligen bara en massa som jag inte vill göra...

åååh känns som att jag har en massa att se fram emot nu! Jag gör en liten lista:

-Köpa bil
-Åka till stugan i helgen
-Sluta skolan för terminen
-Åland om ca 3 veckor I Can´t wait
-Börja jobba på posten
-Heeela sommaren
-börja skolan igen (tro det eller ej)
-Teneriffa

+ EN MASSA

Känns bra att ha mkt att se framemot för det har varit en tid nu som har varit förbenat tråkig..
Såå nu har jag skrivit det mest ointressanta inlägget hitills i min blogg kariär...

Höres


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha för du kan ju verkligen konsten att se kriminell ut..;)



En till sak att se fram emot: Sommarträningen, eller om det är en ångvält som åker på en några gånger i veckan.. Det är så jag känner nu iaf ;)



Puss

2009-05-27 @ 10:30:14
URL: http://emmajae.blogg.se/
Postat av: Annica

vad blir det för bil? :)

2009-05-27 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0