Hello

hallå! Ska uppdatera lite här nu då.. har fått en del klagomål på att jag skriver för lite! Sorry! Börja med att skriva några ord om Stockholmstrippen...FÖR KUL! jajamensan va skoj vi hade! Nu till vad som hände förra veckan.. Älsklingen tog körkort! woho! så stolt är jag.. nu är det bara jag kvar... hoppas att jag har det inom två veckor...

I helgen hade jag en liten förfest! Va faktiskt väldigt roligt! Lite väl mkt alkohol för min del, men roligt va det! Länge sen man gick ut i den här förlorade staden också så det va riktigt skoj:) Kul att Segersten följde med också! skärpning nu emma! Nu är du tvingad att följa med varje gång :)

Nu har jag skrivit några rader så nu är min plikt avklarad!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Weeeei Grattis till Dennis!

2009-05-12 @ 18:43:36
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag håller tummarna!! :)

2009-05-13 @ 17:16:15
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0