God afton

Såå nu är jag och spännis snart bilägare, känns mkt bra... får bilen på måndag ser verkligen fram emot det!!
Idag hade jag min sista lektion på universitetet...så nu har jag sommar lov..typ...har bara en hemtenta kvar att göra.. trodde att denna skulle vara jätte svår, men när jag såg den idag så blev jag lugnad den verkar inte vara för svår:) I kväll har jag varit o kollat på frida och erik, va hennes bal idag.. hon va riktigt fin! lägger upp bilder sen om jag hittar rätt sladd till datorn, så jag kan lägga över bilder från telefonen.. ska lägga upp bilder på the car också...

Nä nu ska jag soova...

ps Amanda, din mobil funkar den?

Puss o kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0