Biiil

Va och kollade på bil idag, hittade en på rejmes:D har "lagt" undan den i ett dygn, så imorn ska vi åka och köpa den :D Precis en sån jag ville ha en liten fin blåååå, pechåååå:D  Lägger upp bilder imorn om det nu blir den, men hoppas det:D:D Fick provköra och den kändes väldigt bra, världens drag i den om man jämför med bilarna jag kört på sista tiden:) så imorn kan jag vara en bil ägare:D Jag kommer och hämtar dig annica! så tar vi en raggar runda över järntorget;) Nuuu ska jag pluggaaaa!!

ciao

Kommentarer
Postat av: Annica

JAAAA call meeeee

2009-05-28 @ 20:50:42
Postat av: Emma

Oh yeah Lisa.. Fan vad hett med bil :D Nice

2009-05-28 @ 22:15:26
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0