Aqua!

Hej svejs!
Är såå trött! Har hur mkt som helst just nu och jag skjuter bara fram allt.. vet att detta är en väldigt dum idé men jag har 0 ork! Är inne på 4 veckan av förkylning, känns mindre bra.. Jag jobbar ta me fan hela tiden känns det som... fast det gör jag inte.. men är inne på 3de helgen nu.. allt blir helt fuckat när man jobbar på helgerna :( + Att jag är så förbannat nervös för min uppkörning som är inom kort att bara jag tänker på den börjar skaka som ett as löv och får lust att kräkas... skulle inte förvåna mig om jag kräks när jag ska köra eller slår upp bildörren i fejjan eller något sådant klantigt som är så typiskt Lisa Klant Eriksson... Nä det ska nog gå bra, men jag kan fan inte koncentrera mig på annat så låt mig va! åååh hoppas att jag tar det... men nog om det....

Var möte med laget ikväll.. mkt bra information och kul att träffa alla, hade tillkommit några nya tjejer som verkade väldigt trevliga så det ska nog bli kanon.. en annan sak som verkade kanon va dela upplägget, med träningar matcher osv.. Speciellt fysen i sommar... en massa roliga nya övningar! det behövs verkligen har kört samma nu hur länge som helst.. I Juni skulle vi köra triatlon vilket är hur kul som helst! :D Så ser verkligen fram emot kommande säsong nu! :D

För övrigt i livet så har jag bokat båten till Åland, längtar hur mkt som helst nu!! Har inte varit där över midsommar på 2 år så det är verkligen dags! Saknar Lotten också, hittade hennes blogg här för någon vecka sen mkt spännande. Hoppas att vi kan hitta på ngt skoj i sommar :) Räknar ner veckorna nu till man åter får resa till paradiset på jorden! :D

Nä nu ska jag sova, lektion imorn så måste vara pigg och på allerten! :D

Ja Just! Aqua ska göra comeback! kan det bli bättre?;)

ja det kan det... men God natt!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha aqua fan va bra det kommer bli :D



Smsa mig när du kört upp va :)

2009-05-20 @ 14:08:13
Postat av: Lotten

är du aldrig inne på msn eller?? har försökt adda dig i allafall :D Kommer ni dan innan midsommar??

2009-05-25 @ 20:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0