Träning

God morgon!

Har precis ätit frukost ska pallra mig i väg till gymmet nu! Har jätte ont i mitt högra ben..ljumsken, höften a typ hela benet... för ont, så får ta det lite lugnare på gymmet idag... Satte igång med min "diet" igår, redan idag känner jag mig piggare och härlig:) perfekt:) ska köra på som fän nu fram till sommar så att jag når min målvikt.. har ca 7-8 kg kvar det tar jag fan på 2 månader.. ett kilo i veckan:P ..Det gick ju förra året så det ska gå i år igen! man måste bara bestäma sig och sen bara köra! Så nu jäääävlar!




Någon som  har någon idé om vad jag kan göra efter gymmet? Har suttit hemma i två dagar nu och haft för tråkigt... men vad gör man när man är själv? det ända jag gör är att städa är fint här nu så jag vet inte vad jag ska göra... Kanske plugga lite... har tytp inget nu.. ska skriva ett referat till på tisdag så kan ju iofs göra det idag så slipper jag paniken på måndag:P Funderar på att skriva ett referat om när jag och dennis skulle sätta ihop våran hörn hylla...ganska kul blev det..Borrade fast hyllan sen tappade vi borrmaskinen bakom hyllan och fick göra om... tog typ 3 timmar... Om någon har förslag om referat så skriv gärna! Nä nnu ska jag ge mig iväg!

Ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0