Tråk

Då va man hemma från gymmet igen..har hunnit duscha och käkat lunch.. va för skönt att träna lite...har aldrig svettats så mkt på gymmet som jag gjorde idag.. sprang i 30 min och gick trappmaskinen i 10.. härligt! Känner sig så himla duktig när man är klar :D Ska dit imorn och på fredag också:) Undrar vad jag och spännis ska hitta på idag, han skulle ringa sina föräldrar och kolla vad dom skulle göra.. Vi är ju lite handikappade ioch med att vi inte har körkort, och vi vill ha en fårtölj så dom måste skjutsa:) + att det är roligt att umgås med dom..:) längtar till i sommar när vi kan åka ut till stugan, är typ det bästa jag vet! grilla, mysa och bada helt underbart! Hoppas att vi åker dit om ett par helger, när snön är borta så pker vi nog dit :) elda lite brasa äta god mat osv. Nä men ska väl försöka göra något givande av min dag nu.. men vad!?!? usch va tråkigt... kanske dammsuga lite..måste tömma kattlådan också... sen vettefan... Skriv lite tips om någon har nått! :D

Höres!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0