Onsdag.

Hejhej hallå!

Onsdag idag då. har varit i skolan hela dagen och jobbat med grupparbetet, gick riktigt bra. Vi ska träffas på fredag också och då blir vi nog helt klara. Skönt! Nu är det bara skrivuppgift 3, instuderingsfrågor och vår redovisning på måndag sen så är det ny kurs! Nästa kurs blir svår tror jag men den vi läsar sist kommer bli jätte kul, vi ska läsa jätte mkt böcker bara skönlitteratur och vi får typ välja mellan en massa så som harrypotter, kitty och massa:D Sen är det sommar! Fick sommarjobb förra veckan, ska jobba 3 månader på posten! :) får ledigt v.25-26 då blir det Åland och Gbg och lite så. Sen stugan varje helg, Längtar!! Men ikväll då vad ska man hitta på då? Ska nog ta en promenad sen laga lite mat och mysa med älsklingen. jag har typ Sveriges sämsta katt, ska dom inte vara rädda för vatten? MongoJudas skulle dricka vatten ur badkars kranen och försöker härma Priest som sitter fint vid sidan och dricker. Men Judas jag trycker in hela huvudet i strålen så vattnet rinner över hela hans huvud ner bredvid örat och ner till tassen där han typ suger i sig vattnet, men han såg nöjd ut..Så nu sitter han här bredvid helt genom blöt om halva huvudet.. Stördkatt..
Nä nu ska jag pallra mig ut i det vackra vädret och promenera en bit!

hejdåååå


PS:Till helgen hoppas jag att få träffa madde va typ 100 år sedan, inte bra madde!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sköööön judas :D

2009-03-18 @ 17:28:09
Postat av: Madde

Du får försöka överleva utan att träffa mig tills nästa vecka, blev ju iofs en supersnabbis idag, så du kanske klarar dig från abstinensbesvär?! haha..



Haha älskar dina katter!

2009-03-19 @ 14:47:13
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0