Måndag.

Då va denna måndag slut.
Idag har jag varit i skolan och redovisat ett arbete, gick sådär. Men livet går vidare.
Vi blev av med våran soffa idag också så nu sitter jag på golvet och skriver :) Vi har beställt soffan från Mio. Den skulle komma senare i veckan! JAAA:) äntligen ska vi få fint här hemma! Ska köpa tavel lister från gallerix i veckan också som ska sitta över soffan.. tror jag.. eller i sovrummet. Dom är iaf jätte fina så någonstans får dom nog plats :)
Imorn ska jag hålla min argumentation, vet redan nu att det kommer gå skit. Vet inte vad jag ska prata om.. Men det lutar åt att panta burkar eller Åland...Blir sämst båda två. Så kommer alla andra ha svin bra, så kommer jag känna mig som en kotte.. menmen ska göra mitt bästa..
Nu kollar jag och Spännis på hockeyn (läs:tråkhockey) på golvet..hårt..
 Min nya soffa! (fast vi ska ha 3 sits) Sen fattas bara ny tv-bänk och soffbord från Ikea som jag spanat på:)

Vad händer i veckan?

-Nytt grupparbete i skolan
-träning tisdag, torsdag
-Fika med Anna?
-Ny soffa:)
-Jobb i skolan, klass 2
-KVAL!
-Jobbhelg:(

Nä nu är det sängen som gäller. SKÖNT!

Nattinatti♥




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0