Inget liv.

ucsh. har varit på gymmet, nu då? jag har noll att göra! inget i skolan inget här hemma. Jag dör! Det enda jag gör är att skriva här. Måste bara skriva att ja har världens bästa lilla syster som har fixat en bok jag måste ha imorn på min uppsatsskrivning, tack Malin! Då slapp man betala 220kr för en bok amn behöver under 5 timmar. Perfa. Älskar min brevbärare! fick mina skivor i dag som jag bestälde igår! inte för att brevbäraren har något med det att göra men ändå :) Så jag har en sak att göra idag, Lyssna på musik! :) köpte Lily Allen "It´s not me, it´s you, Låten "fuck you" är för bra :D Sen kunde jag inte låta bli att köpa Absolute disco haha 3 cd skivor med bara disco, kan det bli bättre? njaaaaa.
Nä men ska duscha och käka lunch nu :) längtar till ikväll ska käka lax i ugn med potatismos :) Mmmm..

Fuck you,fuck you, fuck you very very much tralalala


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0