Hello

hej hej

har varit lite dålig att skriva denna vecka ska bli ändring på detta, om jag inte dör av dennis förbannade sång här bredvid, sjunger hela kiss konserten i falsett...mindre underbart men han är söt ;) (dennis hälsar att det va en bra tolkning, heavy metal in the night ) 
jaa vad har hänt i veckan då? Nada! börjat med ett grupparbete iskolan och massa innebandy, kval nästa lördag! grupparbetet har gått bra kanske fått två nya vänner Lina och Lotta väldigt trevliga tjejer :) Och kvalet nästa vecka, måste vinna! Ösk i div 1 nästa år! :) jag spelar förmodlligen inte men åka dit och kolla måste man! :)

Idag jobbade jag på Lundby i en femma va intressant, kände vid flera tillfällen att, fan va skoj det här är. Vi hade glos- och läs förhör vilka alla kunde jätte bra :) fick sätta guldstjärnor på nästan alla :) lovely...

Nu ska vi käka lite och sen ska jag över till Amanda från laget som fyller 23 idag GRATTIS! så skönt att hon bor granne med oss är för trött att göra något ikväll igentligen men måste gå över och heja och ge present :)

HÖRES

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha duuuu jag har samma problem här! Roberth sjunger Caroline af ugglas "snälla snälla snälla". Låter förjävligt och han gör det endast bara för att reta mig

2009-03-13 @ 21:34:27
Postat av: Dennis

Men jag sjunger sjukt bra, det är det som är skillnaden mellan mig o vanligt folk!

2009-03-13 @ 22:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0