helgen, en sammanfattning..

Då va denna helg också slut. jobbigt. har varit mkt jobb och en massa alkohol känns det som. Helgen började i fredags hos Segersten med vin och en massa mat! va mysigt! Vi kolla på så ska det låta och snackade en massa skit :)

Igår så jobbade jag hela dagen, va tråkigt men bara att bita ihop! efter jobbet så va det lag fest:) Vi åt jätte gott från stadsträdgården och en del höll tal och så va det prisutdelning, mysigt. Vi körde lite lekar, men det framgick aldrig vilket lag som vann men det va skoj. Vi drack en massa vin och så, känns som om jag gjorde bort mig flera gånger igår men jag vet inte.. va skoj, men va fruktansvärt trött och lite otaggad. alla drog typ vid 12, så jag drog med mig alla "småtjejer" till Pontus men dom va lite rädda för honom tror jag... så dom drog vidare, men jag va kvar där en stund sen så åkte jag hem och sov :)

idag har jag bara jobbat kom precis hem och nu måste jag läsa en massa till imorn. Vill inte! vill gå på bio... men det blir väl inget med det...

Herrå♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha jag skulle också bli rädd för Pontus om jag var en av "småtjejerna" hehe :)

2009-03-08 @ 20:40:11
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0