Hejhej

Då har denna dag kommit till sitt slut också... helgen var för kort!

Idag har jag varit på bio med Svante, va mysigt! Nu på eftermiddagen har Lena, Niclas och Ludde varit här.. Jag och Ludde har busat och så har vi fikat :) Härlig söndag! det känns som om våren är på G nu vilket känns väldigt skönt.. En tjej hörde av sig nu på kvällen och medelade att hon ville ha våran soffa och kunde komma och hämta den imorn! jag gjorde en liten lycko dans:) Nu ska vi köpa soffan från mio som jag skrev om för ett par dagar sen. Den är jätte stor:) och såå fin, nu är jag en glad brud! Pratade med min moster idag också och vi ska tatuera oss nu innan sommaren om jag nu vågar hehe men antagligen.. lite rädd att jag ska ångra mig men tror inte det, det är ju så himla fint :D
Nä nu ska jag gosa med grabbarna( dennis, priest och judas) dom ligger härbredvid... GOS!

Ciao♥

Lägger upp lite bilder från gårdagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0