hallå

Chockad melodifestival igår, men bra låt som vann :) brorsan sa att hon skulle vinna från första början, bra gissat! :) Igår var jag hemma hos Anna som fyllde 22 :) Käka lite tacos och tårta kolla melodifestivalen och hade skoj :) Trevligt :) Kul att träffa tjejerna ( sofie, jessica, ida-marie och anna) Vid 11 åkte vi upp på stan hamnade på klaras som sög ganska hårt men va roligt ändå..:) Lägger upp bilder senare idag!

Nu ska jag fixa till mig sen ska jag upp på stan och möta svante(Kusin) så ska vi gå på bio och mysa hela eftermiddagen ska bli jätte kul! tror att det blir Bolt men det får han bestämma :D

Skriver senare!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Annica

Sämsta låten vann

2009-03-15 @ 10:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0