Då va man klar...

Har suttit sen 8 i morse och skrivit en uppsats.. fööör tråkigt, känns som om jag har gjort fel också...Om det är fel så skjuter jag mig själv! vet inte riktigt om jag fattade frågan rätt men skit samma orkar inte.. får se när vi får tillbaka.. Nästa vecka får vi nog tillbaka förra hemtentan, den gick nog inge bra. har sveriges svåraste lärare, man vet inte vad dom vill eller vad dom vill att vi ska skriva.. på ped. hade man på känn vad de ville att vi skulle ha med men nu har jag ingen aning :S usch. hatar skolan just nu.. men men..

ikväll ska jag ut till lundby! :) ska till segersten:) Linda kommer och hämtar mig 20 i 6 så ska vi åka och handla mat och sen hem till Emma :) hon kanske kan lära mig lite om bloggen, så den blir lite finare :) det ska bli mysigt har inte träffat emma på skit länge, helt sjukt! Ska upp på stan o köpa en flaska vin som vi kan dela på ikväll och så måste jag handla till lagfesten imorn:) är inte så taggad, känner mig bakis sen söndagen fortfarande:P men det kommer nog bli skoj:) I helgen blire jobb.. har inte jobbat på 3 helger nu så det känns lite konstigt men måste ha pengar så det är bara att åka dit :) ser lite framemot det faktiskt :) Så om ni vill något i helgen så finns jag på MEGA såäre!

Nu ska jag tvätta!

Höres!♥

Kommentarer
Postat av: Moster

Då har jag kollat in din blogg. Intressant!!! Ha det så kul på lagfesten ikväll. Snygg profilbild, förresten. Kram Moster

2009-03-07 @ 15:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0