Städdag

Då har man tvättat sen kl 7 imorse. Ryggen håller på att gå av men det är bara att uthärda. Är inne på 6 tvätten, känns bra. Nu ska jag vila en liten stund, eller iaf ligga raklång en stund. Sen ska jag stor städa hela lägenheten. Det ska bli helt fläckfritt! Vi åker ju till Åland på måndag och då ska Dennis föräldrar vara kattvakter så det måste vara jätte fint här hemma om dom ska komma hit varje dag. Jag blir helt nojjig, måste städa köksskåpen och alla lådor ifall dom tittar där i..ska tom varra så duktig idag att stryka tvätten direkt. Är rätt skönt att stå upp för ryggen så kan lika gärna göra det nu på direkten. Är så skönt med stukna kläder men det är inte ofta direkt. Nä men ska sätta fart nu så jag är helt klar när spännis kommer hem.

hörde på nyheterna att kåravgiften ska försvinna till nästa år... känns bra!! :) den där jävla kåren, vet inte ens vad dom gör. Men pengar ska dom minsann ha.. men inte längre :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja kåravgiften försvinner nu när jag ändå inte behöver betala längre.. känns surt att den inte försvann tidigare

2009-06-11 @ 19:37:30
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0