Soffpotatis

usch jag bara halv sitter/ligger här..har gjort sen i söndags..eller har jobbat på dagarna men sen raka vägen hit och kraschat..Fyfan när jag är bra i ryggen så ska jag aktivera mig själv så sjukt mycket. Ska förändra mitt liv, ska bli sådär duktig som jag var för ca 1 år sedan.. Då gick jag ner ca 12kg utan några problem det bara rasade av. Nu är det tamigfan dags igen! men denna gång ska det bli ännu mer! Är trött på att känna mig som en feting! Sådetså! jag vet att jag kan så det är bara att börja kämpa igen! :D

Jag var tvungen att skriva av mig lite.. tänkte berätta lite om vad som hänt idag och någon uttråkad jävel är intresserad :) Jag har städat heeela lägenheten till och med mina garderober + att jag har tvättat 2 ton.. känns så skönt nu efteråt.. Helt underbart att gå runt och inte hitta något som behöver göras..Sen nu på eftermiddagen/kvällen har vi varit hemma hos dennis syster vars dotter fyllde 11:) mysigt med lite fika och underhållning av den lille 2åringen :) Nu så står dennis och lagar mat, vilken lyx! jag bara bestämde vad vi skulle äta och så gjorde han det :) (han är ju rätt så fantastisk den dära) Så nu vankas middag!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0