Regn, regn och åter regn..

Fy fasen va det har regnat idag helt sjukt! Jag har suttit inne och ugglat hela dagen.. känner mig tom i huvudet nu..

Dennis åkte precis ut till Mullhyttan med sitt lag, han har match ikväll. jag skulle ha följt med och hejat men hade ingen lust. det regnar och min rygg är inte riktigt bra så jag blir hemma, ganska skönt faktiskt. Och så ska jag upp och jobba imorn så då är det skönt att sova hemma..

Ska snart iväg och hämta madde ska hem till hennes mamma och äta och vara hundvakt åt Drejla (aka Eila) ska bli mysigt med lite miljöombyte :D

Höres! Ciao!



Kommentarer
Postat av: Annica

Mullhyttan :D

2009-06-12 @ 21:03:12
Postat av: Anonym

vilket hån! inte godkänt annica, inte!

2009-06-14 @ 20:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0