helgen ett kort referat

Fredag: Fridas student. Va hos Stefan och åt och firade.. frida va så fin och övertaggad när jag skulle skjutsa in henne till stan:) dennis blev lite på lyset, men han är så söt när han blir lite halvt på kanelen :) Vi drog därifrån vid 8 (jag va nykter och körde) vi åkte hem till dennis kompis niclas. jag va bara där en snabbis.. lämnnade dennis där och åkte och hyrde film:) satt och mös och kollade en stund sen åkte jag och hämtade hem dennis....

Lördag: Jobbade på Mega hela dagen. Sen köpte jag lite blommor och åkte till Madde som tagit examen :) så stolt! Så nu är hon riktig sjuksköterska, så duktig! Längtar tills det blir min dag att vara klar med allt skit plugg! Sedan bar det av till Tybble, jag, amanda, puntus och Dennis. dennis storasyster som hade fest i en lokal där.. mkt trevligt, men en del va lite halv stela men jag och amanda triggar igång varandra så vi hade iaf skoj :) Blev lite mkt men SKOJ! :D

Söndag: Sovit och tagit det allmänt lungt.. Gick och röstade... sen va det dax för träniong och då dog min rygg.. bara small till.. så nu är jag halvt handikappad... känns mindre bra då jag ska jobba imorn:( får se hur det blir med det...

orkar inte skriva mer nu!

tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0