hallå där!

hejhej!
då va det kväll igen då... sitter och kollar tv med dennis... är ungefär 278937 grader varmt här inne.. lite jobbigt må jag säga... har varit ute och kört bil hela kvällen.. ganska sjuk känsla känns inte som min riktigt än :)
har jobbat på mega hela dan idag.. 10-18.. det va över ett år sen jag jobbade och det intre va helg... så fruktansvärt tråkigt va det.. längtade hem hela dan.. tur att heli finns som förgyller min dag lite då och då... usch känns mkt bra att inte vara kavr där på heltid längre.. ska jobba nästa vecka också det ser jag inte framemot...

nu ska vi mya lite och sen sova!

ha det gött!!

ps: emma och emma skriv emma.c eller emma.s så jag vet vem som har skrivit:) vet oftast på skriv sättet men ibland vet jag inte... eller ni kan ju skriva andra alias än dom:*) men så jag fattar iaf :D

Nattinatti:D

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh mysigt med bilen :)

2009-06-02 @ 10:41:03
Postat av: Segersten

Men vad fan.. Skiver ju bloggadressen med också ju. Står inte den me när du läser? Skumt.

Haha men får skriva segersten istället då :D

2009-06-02 @ 16:02:42
Postat av: Hetingen

bättre med detta namn? ;-))

2009-06-03 @ 09:29:19
URL: http://emmajae.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha Lisa du är ju sämst ;) De skriver ju allitd med bloggen :) Jobbar du imorgon? Jag har sommarlov till examen nu ;D

2009-06-03 @ 17:57:06
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0