Aldrig!

Fyfan! plan störtar ta mig fan varje dag... känner att jag inte vill åka till Teneriffa längre... usch får kalla kårar när jag läser om planet som bara försvann.. vafan träffad av blixten... eller vad har hänt.. usch det är obehagligt. Min flyg rädsla har fördubblats, jag som va relativt lugn nu, så ska något sånt hända... usch! Tur att jag ska få lugnande man ska tydligen inte blanda dom med alkohol för då kunde man bli däckad men ska nog fan göra det så jag däckar när vi går på planet och vaknar till när vi är framme, så jag slipper vara panik/rädd/töntig....


Varför utmana ödet och flyga? dumt!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag vet det är skitläskigt. Men det ska ju vara säkrare än att åka bil tex men visst fan blir man rädd

2009-06-02 @ 16:10:34
Postat av: Än kol brud

Jamen lilla Lisafisa nu år du ta och tänka lite positiv.

Plus att du ska ju inte åka över den där svarta burken som planet försvann över. Där var det ju typ jämt en massa hemska oväder plus att man inte hade radarkontakt heller..

Så det är klart att du ska åka till Teneriffa och att det kommer att gå superbra, om inte annat får du väl ta med dig mig så kan jag sitta och hålla dig i handen som jag gjorde senast du var där..

2009-06-03 @ 09:32:09
URL: http://emmajae.blogg.se/
Postat av: moster

Ett litet råd från din gamla moster...Undvik alkoholen. Den kan göra att det blir värre, speciellt om man får panikångest. Riktigt illa!!!Been there, done that...

Visst var det mysigt i lördags! Är hemma med två slagna hjältar idag. Den ena prickigare än den andra...

Hoppas vi ses snart!

Kramar Karin

2009-06-03 @ 19:54:38
Postat av: amanda

haha lisa fisa, jag va hur jävla rädd som helst nu när ja skulle flyga ner till turkiet. Jag är sjukt flygrädd, men snackade me en kille på flygplatsen, och han berättade att flygplan träffas av blixten precis hela tiden, dom är byggda för det, inget konstigt alls, men i och med att dom flög där det är värsta tropiska vindar/oceaner, så blev det nåt fel. teneriffa ligger inte ens i närheten av den breddgraden, och inte turkiet heller, därför kan vi vara lugna. Kom igen när du ska till australien. då kan vi kissa på oss tillsammans. Flygresan gick iaf jätte bra:) och det kommer din med göra! PUSS

2009-06-07 @ 12:08:22
URL: http://amandon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0