Utkast: Hallå alla ...

Hallå alla som är intreserade för mitt liv!

Jag har insett att jag kanske skulle ha en blogg.
Läser ständigt Maddes, Emma&emmas, sofias och blondinbellas(haha)! Så nu är det fanemej dags!
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om men något intressant ska jag nog skriva ner!

Tänkte berätta om min fab helg med dennis, fia och david i stockholm.. Helt underbart va det! Vi shoppade som fän, rockade på ac/dc och mös allmänt. Träffade även amanda och kajsa. Så nu till helgen kommer amanda hit och lyser upp vår trista vardag, ska bli så mysigt! Det blir middag, mys och gustavsvik! Härligt!

På fredag blir det även footloose med alla syrror ska bli mysigt, innan blir det middag.

Det kommer helt enkelt bli en kanon helg!


Känns bra att ha skrivit sitt första inlägg, lite skumt... vem vill veta vad jag ska göra i helgen? men ändå, jag får skriva av mig! Så får avluta nu, segersten väntar spänt att få läsa mitt allra


Kommentarer
Postat av: Emma

Om du bara visste vad jag har väntat på att du ska skaffa dig en blogg :) Ska bli kul att följa din utveckling här. Haha!

Puss på dig..

2009-02-26 @ 13:00:08
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja och titta nu blev jag den första att kommentera också.. Och den andra.

Jaja, nej är väl dags att gå tillbaka till jobbet, rasten slut.

2009-02-26 @ 13:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0