Tvätt

Sitter här med amanda, hon mår piss... jävla katter blir lite halv trött på dom ibland men det är ju mina gosisar.. Vi har varit och fikat på vardagsrummet här på väster, för gott. Åt morotskaka som va jätte god! Vi har bestämt planerna för ikväll, blir indigo istället för middag här hemma:) får se om vi får bord annars blire någon annanstans, men har aldrig ätit på indigo och alla säger att det är jätte gott så jag håller tummarna:)

Nu ska vi dra upp på stan igen, ska försöka att inte köpa något idag :) bara skor till dennis om jag hittar några:)
 
Judas och priesten:)

mina bebisar.

Kommentarer
Postat av: Madde

Gos katterna som även gör att jag mår jättedåligt numera

2009-03-01 @ 11:53:33
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0