Trötter

Så va man hemma igen.. skönt! är så trött!
Tog en sväng upp på stan helt värdelöst, slutade med att jag inte gjort något och fick pejja 70 spänn för taxi.. men träffa Emma och sebb så det va ju bra :) Vill att dennis ska komma hem nu, han är på jobbfest på björnis..får väl se när han ramlar hem...
Kvällen har varit mkt bra, men jag är så mätt nu så att jag tror att jag sprängs:S Mindre bra.. Käka massa olika plock grejer hos Fia (blev inge indigo:( men mysigt ändå) så kom Linn och sussi förbi det va skoj att träffa dom, länge sen nu,
Nu ska jag sova, måste ladda till imorn.. match och inventering(läs jävlaskitballefisskitröv) sen på kvällen så ska vi ut o dansa:) blir björnstugan för hela slanten:) har hört att brormin och några tjejer i laget ska ut också och det är ju trevligt+ att jag hoppas att Jessica och Sofie hänger med det är alltid roligt! :D jessica är hemma igen från Bali så jag hoppas att jag får se henne oftare igen nu:) Jaaa såäre nu blire sängen!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0