skola, stan, nya skor!

Hallå!

Idag hade jag min första uppgift på min nya kurs, gick sådär. Fick G ++ vad det nu betyder känns som jag lika gärna kunde få Vg menmen..Uppgiften gick ut på att vi skulle läsa högt ur en bok..jag blev svin nervös när det va min tur.
fattar inte varför kunde typ texten utantill men jag stakade och hade mig inte alls bra. jag är lite av en tönt...men nu är det gjort iallafall känns bra. Nu har jag nästa uppgift på tisdag och då ska vi referera ngt, vet nte riktigt vad jag ska ta..men det löser sig. Åkte upp på stan efter skolan och kollade lite och som alltid när jag går själv så springer jag typ runt och velar som en tok men det blev till sist ett par adidas skor, såna som är lite högre och så va ränderna rosa vilket passar mig utmärkt(?) blir som när jag va mindre när jag hade en fix idé att jag varje dag skulle ha på mig något som va rosa hehe. Men jag tror att jag är nöjd med skorna dom är fina som fan men ville igentligen ha dom som är i silver (ej brons som alla har) men dom fanns inte i min storlek någonstans:( så jag får nöja mig med dessa :) låter som jag inte gillar dom men det gör jag :D

Nu ska jag slappa ett tag sen stäääda! amanda kommer ju imorn så det måste vara jätte fint! och så blir det middag har på Lördag så måste fixa lite :)

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0