God morgon

Morgon stund har guld i mun!
Man blir så glad när någon ringer kl 8 och säger:
"Du måste låsa upp din dörr jag kommer inte in"..
Jag: Va?!? okej, men vem är du? (min första tanke: DET ÄR RÅNAREN FRÅN IGÅR OCH HAN VILL IN..ÖPPNA!)
Han: elektrikern (som om jag va helt blåst, borde jag ju veta!...njaa)
Jag börjar bli riktigt förvirrad
Jag: Men vart är du?
Han: Utanför, jag fick en nyckel men den visade sig vara fel..
Jag: Vilken gata är du på?
Han: Nr 55
Jag: Då är du inte hos mig...
Då börjar det gå upp för honom att han ringt helt fel tjej i helt fel stad..
Han(låter gråtfärdig): Men oj jag har ringt fel..
Jag: NÄHÄ!?!? det tror du inte... 
Sen blev vi trevliga och sa hejdå...
Jag som hade tänkt att sova lite längre idag men som vanligt blir jag väckt eller är pigg som en lärka kl 8...hårt liv.

Idag kommer Amanda!! Ska hämta henne vid tåget sen, mys. det blir lunch, stan och massa prat.. Sen ikväll blir det footloose:) Hoppas den är bra, gillar inte filmen så värst, men det är en sån film jag ändå sett 73879387 ggr... Men anledningen till att jag inte gillar den är nog att huvudrollsinehavaren Kevin Bacon.. har ngt emot honom..Bacon vilket namn... Hej jag heter Lisa Skinka, är ju som upplagt att folk ska hata mig... Men blir nog bra ikväll, är ju roligt med dans:)

Men nu ska jag nog försöka trycka i mig lite frukost..

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

"Hej jag heter Lisa Skinka, är ju som upplagt att folk ska hata mig... " fyfan vad du är störd..;) Fika inte ihjäl er nu, jag vill också!!!

2009-02-27 @ 10:06:48
URL: http://emmajae.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha aa du är lite roligt Lisa ;)

Jag blev också väckt imorse. Fast typ halv nio.. Var sotarn som ville komma in och kolla lite på på murstocken.. Hmm.. Han var chockad att bara jag var hemma och att jag inte visste att han skulle komma..

2009-02-27 @ 11:05:32
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha för skön Lisa.. :D

2009-02-27 @ 17:27:04
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0