Footloose

Footloose, footloose....footloose... ända jag kan, men det kan jag bra!
Jaaa musikalen va ju bra och så fast pappa satt o rapa vitlök i min högra näsborre.. Härliga killar va ju med o dansa o så då så man blev ju inte uttråkad iaf..:)

Mer tänker jag inte skriva om den men bra va den.. SE!

Nu sitter jag och amanda o dricker en lite bira... smakar balle men det går ju ner (haha) jadååå...
Men dagen har varit lång och väldigt bra.. Började med att jag och amanda åt lunch på creperiet, första gången mkt gott! Sen slutade dagen med att jag kom hem med jätte mkt kläder som jag inte alls planerat att köpa... men nu är jag fin:) Blev ett par jeans, 2 t-shirts från Gina, Ett par ankelboots från din sko och två t-shirts till älsklingen..han blev kanske glad.. han har på sig en nu iaf..bra dag på stan med andra ord. 

amanda sitter och vill ha datorn så försöker dra ut på inlägget så mkt som möjligt för att jävlas... moahaha... Hon ska sova här inatt, får se om hon vaknar imorn....(lät som jag skulle ha ihjäl henne men neej) Hon är ju allergisk mot katter och jag har ju en hel farm så får se hur det går, ska kolla hennes andning en gång i timmen så det ska nog gå fint:) Ja ska försöka få i mig falconen jag har här framför mig sen blire väl sova snart... sista saken bara...
jag hatar hatar hatar ÖL! smakar avslagen piss med humle... 

NU KOM DENNIS!

BYEBYE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0