I min strävan..

Ja mitt mål är ju att bli den bästa läraren ni någonsin stött på, alla ska vilja ha sitt barn i min klass.. ni kan boka in era ungar redan nu genom att skriva en komentar. Vill ju veta om jag kommer att ha något jobb när jag är klar...just nu ser det ju inte för ljust ut :S

mitt liv är uppochner..skolan börjar på måndag helgs jobbet drar igång i helgen... det är vardag igen...vart tog sommarn vägen?                                                                              menmen... kräftskiva till helgen...JIHAAAOO

kom igen och läs denna blogg nu! är ca 150 000 besökare ifrån för att bli Sveriges nya bloggdrottning...det skulle väll vara något? då kanske man kan få träffa coldplay......tääänk.... drömde inatt att jag slickade på coldplay...och att dom slickade tillbaka... det var skumt...

herrå

Kommentarer
Postat av: Segersten

Slickade på dom? Haha

O du, jag vill ha mina barn i din klass..

2009-08-26 @ 22:55:44
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Madde

Du vet att du får ha mina barn i din klass iallafall ;)



Men WF Lisa, slicka? Det är väl lite väl wierd, haha

2009-08-27 @ 11:21:08
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: sofia

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Men ok! jag ska nog ringa dig nu. Hejdå

2009-08-27 @ 14:30:56
URL: http://sofulla.blogg.se/
Postat av: Annica

Haha jag får nog tyvärr inga barn :D Men om det skulle bli så så ska dom självklart vara i din klass

2009-08-27 @ 18:04:45
Postat av: Annica

Haha jag får nog tyvärr inga barn :D Men om det skulle bli så så ska dom självklart vara i din klass

2009-08-27 @ 18:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0