Hallå igen...

Vad sägs om att starta att skriva lite blogg igen...det är nog en bra idé! Jag behöver skriva av mig lite ibland dela med mig av vad jag gjort och mina inersta tankar och känslor...(eller kanske inte) Tänkte att jag skulle dela med mig av min helt underbara sommar och om helgen som varit.

Min sommar...haha äkta första dagen i skolan inlägg...ja alla barnen nu kan ni berätta vad ni gjorde på sommarn, något som var roligt! Man tänker åååh jag ska bräcka alla Mitt sommarlov var Bäst!! Och sen har man typ inte gjort något och alla andra har varit på dom mest exotiska ställena.. så när man berätta är Asta först som berättar att hon minsann varit i Amazonas och jagat krokodiler med Arnold ascracker eller hur han nu stavs... sen är det lilla Lisa...Hm jo jag har varit hemma... ensam... nääääääää... JAG KOMMER BLI VÄRLDENS BÄSTA FRÖKEN så min fråga till barnen kommer vara säg det sämsta som hände på ditt sommarlov, då behöver ingen känna sig utanför för här vill verkligen ingen vara värst... det skulle vara lite skumt typ.. Jooo mitt sommarlov var skit! Min Katt dog, mina föräldrar skiljdes jag blev påkörd av ett tåg, höll på och drukna och nu måste jag börja skolan...livet är skit...

Guuud vad jag kommer ifrån ämnet... detta fick bli ett inlägg för sig självt annars orkar man ju inte läsa vad jag faktiskt gjort...

Kommentarer
Postat av: Segersten

Hahaa Lisa, jag kan inte låta bli att skratta åt dig.. Men du, då är det fan bättre att fråga om det bästa med sommaren.. Haha tragiskt med det sämsta :D Kul att du är tillbaka, jag har saknat att gå in här och få mig ett gott skratt.. Puss på dig.

2009-08-24 @ 20:36:01
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: amanda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhahahahahahahahahaah asså jaggråter så jag ser inte ens vad jag skriver! hahaha. äntligen talar du mitt språk! jag älskar det! hahahahaha.

"Jooo mitt sommarlov var skit! Min Katt dog, mina föräldrar skiljdes jag blev påkörd av ett tåg, höll på och drukna och nu måste jag börja skolan...livet är skit..."

2009-08-24 @ 23:51:36
Postat av: amanda igen

bara så du vet så kommer den meningen att vara mistatus facebook hahaha. allt som får mig att skratta till tårar belönas med en hedersplats. hahaha



(du glömde by the way berätta att du träffade mig en snabbis också i ditt förra inlägg. och att du åt dom godaste muffinsen i ditt liv)

2009-08-24 @ 23:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0