Yeah!

Hallå gott folk!

En ny dag och en ny vecka(gått flera dagar på den jag vet), fyfän va snabbt tiden går, jag hinner inte med att tänka!
Känner mig stressad över något, jag vet inte vad. Känns som det är väldigt mkt just nu. Skola, posten, vikarie på Lundby, Mega och övriga livet också... det är ju fan snart sommar! ojoj...

Något kul hände iaf igår! Dennis mamma ringde och berättade att hon bokat resa till oss :) så den 15 November smäller det! :D blir jag,spännis,Åke,Maggan,Hanna och Jimmy! :D för skoj! Jag är redan lite orolig för flygresan men det ska nog gå bra... ska ju få lugnande..tydligen blir jag helt väck av den så det låter ju bra :P Kanske ska nämna vart vi ska också:P Det blir Teneriffa:D wohoo:) Har ju varit där en gång men det gör inte så mkt.. och det är dennis mamma(hon fyller år) som bestämer :D

Nä ska plugga lite nuuu

PS: GRATTIS MADDE!!!!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack :)



Gud va skönt att åka utomlands. Jag vill också åka! Inte varit borta från Sverige sen åttan eller någe :( Ska du och Dennis åka iväg själva någe i sommar?

2009-04-15 @ 15:44:40
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Annica

Åhh vad mysigt att åka dit

2009-04-16 @ 07:48:53
Postat av: Madde

Ja det tycker jag lät som en bra idé!! I höst eller nästa år. Ses kväll :D

2009-04-18 @ 16:25:37
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0