Tisdag.

Hallå gott folk!

Då va det ännu en ny vecka! tiden bara flyger förbi!
Fick brev från posten idag..jag trodde att jag skulle börja jobba v.23 och framåt...vara ledig v.25-26 men nu fick jag mina veckor o då BÖRJAR jag jobba v.26... va i! blev lite ledsen men har mailat bossen där nu så hoppas att det går och ändra... måste ju få pengar!! oooh va irriterande!!!!!!!!! blir alltid någe skit känns det som! Menmen...
Idag har jag varit på gymmet och gått en sväng, ska plugga, duscha och fixa lie nu.. senare ikväll ska jag ner till bhern arena och skriva på för nästa säsong och sen hem till Emma :) madde kommer dit också! Vi ska planera för helgen.. VI ska till stockholm och gå på mando diao :D åker nog upp redan på fredag :) ska sova hos amanda! ser sååå framemot helgen det kommer bli kanon! bara en massa mys med tjejerna och musik:D

Nä måste plugga nuu!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh typiskt att det ska krångla. Kul med sthlm :) Jag ska till Norrköping :

2009-04-22 @ 21:19:31
Postat av: Emma

haha du höll ut med bloggen en stund.. bra jobb..;))

2009-05-12 @ 10:08:30
URL: http://emmajae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0