Fredag.

hallå! efter ett par missnöjda röster så ska jag ta o skriva igen:) Har haft sjukt mkt i skolan den senaste tiden så har inte hunnit med något..

Några uppdateringar då..

ÖSK ska spela i div. 1 nästa år!!! :D Så kul, jätte bra match alla var as duktiga!  :D

sen va det nog inget mer....:P

jo har börjat ny kurs... men det är inge kul att veta.. men det har jag iaf.. så nu ska jag ble expert på att analysera skönlitteratur...det låter väl skoj??? jo det är rätt kul faktiskt men svårt:)

Det har äntligen blivit vår! :D så skönt ute! :) fixde min cykel igår så nuuu kan ni se mig cykla runt i stan igen...

Nu till helgen så äre örebro (f*tt) cupen... ska bli jätte kul... verkligen...närå det är rätt skoj men jag jobbar på mega också.. och dagarna där är allt annat än roliga så jag kommer vara på piss humör när jag ska sitta i seket på cupen.. men men en helg som är förstörd har man ju varit med om förrut...

En sak till som hänt.... Jag fick en jävla dörr i fejjan på universitetet...ja och min tur! gick och snackade med några tjejer ur klassen o så PANG! det blev helt svart och jag undrade vafan hände nu... jag blev blind i 30 sek och vaklade iväg helt förvirrad tills jag insåg att det va nån jävel som slagit upp en dörr rakt på mig...trevlans...är öm på kinden o pannbenet, halva handen klämde jag o knät är blått... finns det någon försäkring för sånna skador?

Nä men nu måste jag plugga vidare!

Till mina trogna läsare(haha)...jag ska försöka skriva mer!
 
Ciao


Kommentarer
Postat av: Emma

Nemen lilla gumman.. :)Stackare.. Puss på dig

2009-04-03 @ 18:19:38
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Madde

Kom genast att tänka på när du slog i knät i stängslet nu. Ja. Du och din tur :( :) Fick du mitt sms förut? Haha. Vet inte vad jag tänkte på!

2009-04-03 @ 20:12:57
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Annica

Äntligen! ;D ses på onsdag bruttan

2009-04-03 @ 20:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0