Glad påsk!

Hallåå! Underbart väder idag igen! man blir så glad!! :)

Tänkte uppdatera lite om vad som hänt sen dörr incidenten :)
Jag har skrivit klart alla mina arbeten i skolan, såå skönt! det har varit riktigt jobbigt, men nu är dom klara! Nu har jag lektioner i två veckor sen kommer sveriges största tenta, så har börjat plugga till den redan nu, men jag tycker att ämnet är skoj så det ska nog gå bra :) Vad har mer hänt i veckan då? inge skoj.. va på bio med kajsa och gänget i torsdags vilket va trevligt, vi såg kenny starfighter.. den va faktiskt lite små rolig på sina ställen :) Sen så vare aktion här på gatan förra helgen... jätte spännande, poliser och bloooood....och en krossad ruta....in till vår trappuppgång...sen kommer vi till det lite roliga... idioten som krossade rutan slog med HANDEN... vilket jävla praktpucko! allvarligt?!? du kunde ju ha sparkat(!) men va roligt... sen springer han upp... jag misstänker att det är en pajas som bor här...jag har mina teorier men jag vet inte... efter 5 min(!!) kommer polisen...vilket är otroligt(när någon typ är döende så tar det 46587min för att få dit polisen) dom går upp i våran trappuppgång och hämtar ner killen (jag kollar i titthålet) som skriker: "jag vill bara hem och sova, snyft, snyft"(killen blöder från handen) poliserna garvar...haha jag med... sen så fick några vittnen prata med polisen nere på gatan... as coolt va typ som cops in real life:D kanske ska lägga till att killen va lite smått berusad...:) 

Vad har mer hänt då.....inte mkt...jag har börjat träna på friskis igen som en smått galning... men det är så skönt... va där i två och en halv timma här om dan...mkt bra... ska försöka gå ner till i sommar eller ja...under sommaren också så jag är läcker till i höst(?) börjde lite sent med beach 2009 men ska ju till teneriffa i november och jäävlar va het jag kommer va... :) har gått svin bra denna vecka...har hållt dieten utan ett snedsteg..jag är föör duktig! tränat på friskis och gått minst en timme varje dag, igår gick jag o spännis från kl 11 - 15 med ett par stopp.. ganska bra gjort :) så ska försöka med 7kg lättare till v.23...jag tror att det ska gå!:) jag får uppdatera här :D 

Nä nu ska jag påsk städa lägenheten..kul....

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Annica

Följ med mig och Sky ute vid rynninge, den promenaden brukar ta 1 ½ timma jätteskönt

2009-04-11 @ 11:25:28
Postat av: Emma

Vilken action.. :D

Spännande!

2009-04-11 @ 11:56:27
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Madde

Va duktig du är! Önskar att ocks kunde vara det. Blir för lat när jag kommer hem från praktiken. Orkar varken laga mat eller ta mig utanför dörren. Suck.

2009-04-11 @ 13:25:04
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0