TURKIET!!

ååååh vad härligt det var! Och så här i efterhand, vilken jävla sommar det varit! 3 veckor utomlands med kanon väder, kan ju faktiskt inte klaga :)

Ja men Turkiet då. Flygresan ner gick såå bra! och jag var såå hög! haha nejdå (jodå) tog lite för mycket lugnande, men vad gjorde det? Jo det gjorde att jag var lugn som en filbunke, perfekt! Vi kommer ner till 46 graders värme, ganskaaaa varmt. Hotellet var helt makalöst (tantord) jätte god mat hela veckan (ni kan kalla mig flodhästen) var nästan så jag var tvungen att köpa en extra stol på flyget hem för min extra stjärt. Men allvarligt, Turkisk mat är ju så sjukt god! Ganska häftigt att åka allinclusive måste jag säga. Glass, dricka, mat, kakor, osv i överflöd :) Jag har inga kort just nu men kanske kommer senare i veckan :)
Resan hem då? Joo eftersom jag tagit dubbla dosen på vägen ner så hade jag inget kvar....och Lisa 7år fick panik...och vad var flygvärdinnornas(så himla gulliga var dom) lösning? Jag fick först sjukåkepiller, blev trött som fan. Sedan fick Lisa 7år sitta i cockpit mellan Johan(kapten) och Johan(typ styrman?). DET VAR SÅ AWSOME! AS HÄFTIGT! Dom visade vad alla knappar betydde och så fick jag vara med och köra slalom med flygplanet :) Jag skrattade som en liten tönt. Nej men seriöst, få panik och gråt jätte mkt. Då kan du få sitta i cockpit och lära dig ALLT om flygplanet :D 

Segersten, jaa det är sånt som bara händer mig :P

LATER  

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha meeeen Lisa då! Skrattar alltid när jag läser vad du skrivit.. Eller ja vad som hänt dig :)

Postat av: amanda

Hahahahahha jag dör av skratt. Lisa 7 år är så jävla cool! älskar att du fick sitta i pitten hahaha. och självklart är turkisk mat god. muuuuuuums. jag ska laga det åt dig nån gång =) Hoppas vi ses snart min kära! pusselipuss

2011-09-07 @ 12:48:40
Postat av: Fia

Det var inte åksjukepille då? ;) Haha, fan va fubbigt att åka i cockpitten! Jag ska lätt bli hysterisk nästa gång jag flyger.

2011-09-08 @ 18:49:30
URL: http://smileandwave.blogg.se/
Postat av: Segersten

Haha ja vad ska man säga...

Sånt händer bara dig, men fan så nice det låter. Ska jag lätt köra med nästa gång :)

Saknar dig. Puss

2011-09-08 @ 19:28:46
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0