Lite skratt och en massa snor

Jag är så förkyld! Det är helt sjukt! Jag hoppas verkligen att det går över snart, vill träna!
Idag har jag varit en sväng på stan med Madde :) Mysigt. Köpte en långklänning (en till Emma!), en lång kjol och en liten virkad topp...+ en massa annat, men eftersom jag är förkyld och lat så orkade jag inte prova ngt så mer än hälften ska tillbaka :) När jag visade Dennis förrut vad jag köpte så drog jag på mig långkjolen och virklinnet. Vet ni vad han säger då? Du ser ut att vara med i någon sjukt sekt, typ på väg till kyrkan.´
Jaha tack! Hur ska jag nu kunna gå ut bland folk i detta när jag vet att en, åtminstone en, tycker att jag ser ut som en amish. Men nej jag ska faen bära allt med stolthet för jag tycker att jag är ball. Och jag tycker btw att ni numera kan kalla mig "piloten" med tanke på mina kvalifikationer, ännu coolare om detta nu är möjligt.

Igår så kom jag in på talesätt, vilka konstiga det finns. Haha skrattade så det sprutade tårar och snor. Kom in på flashback och en tråd om påhittade roliga talesätt. Här är några som gjorde mig glad:

Det sprider sig, sa käringen som sket i fläkten.

Det tar sig, sa pyromanen.

och den bästa......

Här var det drag, sa fiskaren när han klev i fiskelådan.

Ja men det är ju humor på hög nivå!

LATER


Kommentarer
Postat av: Madde

Meh dumma Dennis! Du som verka så glad :)

2011-09-07 @ 20:43:36
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Annica

Haha vi har typ samma humor. Jag har också några favorit talessätt men nu kommer jag inte på något..hmms..



Vi får träna nästa vecka när vi förhoppningsvis är friska :) Tror jag kör igång i helgen om jag känner mig hundra

Postat av: Fia

Haha jag älskar sånt! Även "Det löser sig, sa kärringen och sket i vasken".

2011-09-08 @ 18:47:00
URL: http://smileandwave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0