För dålig

Jag kan verkligen inte gå upp i tid på morgonen! Jag vill gå upp vid 7, men jag oooorkar inte! Idag somnade jag om till 20 i 9. Så sämst! Men kom ju upp iaf och har hunnit med frukost och en timmes promenad med Bonzon :) Gick och övade fot halva promenaden, han är så duktig! Vi övade på vändningar, stopp och att byta sida. Gick galant! :) Gick förbi hundaffären här på väster, vad den nu heter. Hittade nytt koppel, ett sånt man har runt magen :) Nu jäklar ska Bonzo följa med när vi sticker ut och springer:) vill gå agillity med honom men vet inte riktigt vart, känns som jag måste gå en till lydnandskurs innan. Han blir så lätt distraherad av saker runt honom. aja får se vart det blir... NOG om dogs..

Vad har hänt sen senast då? Inte mkt. Har varit i skolan, inte så kul. Det enda roliga som hänt är att min förkylning äntligen börjar släppa! Jihooo! Träna,träna,träna! Jag längtar till på fredag! Då kommer Sofia hem...eller hit? :D ska bli skoj!

Jag behöver hjälp med en sak!! Jag och Dennis ska på maskerad (min första) och jag är skit taggad! men vad ska vi klä ut oss till? Jag funderar på att jag ska vara Maria Montazami och Dennis en toffs men jag vet inte...det kanske vore lite roligt? Vad tycker ni? det vore ju roligt om vi passade ihop på något sätt, tycker ni inte det? Men iaf, GE MIG FÖRSLAG! :)


LATER

Kommentarer
Postat av: Annica

Ni kan väl vara Viktoria och Daniel :D Du får ha en kudde som bebismage

Postat av: Anonym

Jag vill inte vara tofs. Jag ska va Magnum P.I. Om jag ska med, vilket jag inte ska...

2011-09-13 @ 12:22:26
Postat av: Fia

jag kommer HEM så klart :) David ska vara tingeling på maskerad på torsdag, det kan väl Dennis också vara? Annars låter Magnum grymt:D

2011-09-13 @ 21:25:03
URL: http://smileandwave.blogg.se/
Postat av: Suss

Va simpsons eller paranteser eller ikeamöbler eller vindruvor eller fiskrom eller... :)

2011-09-30 @ 16:44:02
URL: http://taminhandjagfoljerdig.blogg.se/
Postat av: fia

.... kaaaanske dags för en uppdatering på bloggen? Ellejavetintö?

2011-10-19 @ 19:31:27
URL: http://smileandwave.blogg.se/
Postat av: Fia

bröllopsblogg ftw! kom igen!

2011-12-01 @ 23:47:33
URL: http://smileandwave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0