Brööl

ojoj vilken förkylning jag har dragit på mig! alltid så här vid kursstart :S Fatta vad sjuk jag kommer bli när jag förhoppningsvis får min klass? Herreguuuuud kommer ju vara sjuk konstant, har för dåligt imunförsvar. Men jag vill verkligen inte vara sjuk! I somras hade jag gärna varit sjuk i ett par dagar, posten tog död på mig. Men nej då blir man inte sjuk, men nu när man har så mkt man vill göra...

En liten lista:

Jag vill...

- Åka till stockholm imorn och träffa Sofia och Amanda.
- Gå över till Amanda, Pontus och lilla Melker och kramas och gosa.
- Baka bröd med Therese.
-TRÄNA!
- orka med saker...

Finns väl iofs en positiv sida med att vara sjuk:

Jag kan...

- Glida runt i min rosa morgonrock hela dagen, även fast morgonen var för flera timmar sen.
- Sova lite när jag vill.
- Flytta fram alla måsten, som t.ex. pluggeriet...

Men som ni märker, jag har fler anledningar till att vara frisk. Ge mig tips på hur man snabbt blir frisk! Är beredd på att prova allt! Vill verkligen åka till Stockholm imorn utan halsont, snorrinn osv...

Kanske ska ta och klä på mig lite nya kläder och sminka mig lite...kanske man piggnar till?

Träsktroll


LATER  

Kommentarer
Postat av: Annica

Det är så skönt att somna till lite i soffan när man är sjuk :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0