ÄNTLIGEN!

har jag vaknat upp ur min förkylningskoma! häromdagen när jag skrev att jag skulle ta och klä på mig och sminka mig lite så skulle jag säkert må bättre...det blev inte så. Den rosa (mkt snygga) morgonrocken åkte av första gången igår kväll. HELT död har jag varit, usch! Missade stockholm och träffarna med Sofia och Amanda :( Får göra ett nytt försök nästa vecka. BTW sofia, hur blir det nu? när jag blir sjuk? vem ska komma och ge mig oliver, donuts, filmer osv? När du inte är här? :( Har du tänkt på det eller?! Det hade iaf inte jag :( Börjar kännas nu att du inte finns nära mig längre...Meeeen det är ju faktiskt inte så långt till stockholm :D Men det är ju lite läskigt i stockholm kan jag tycka:P Tunnelbanor, det är såå stort (jag hittar typ ingenstans), ligger nära arlanda (kan ju få ett flygplan i huvudet) och även 08:or i allmänhet är ju lite läskiga (sorry halva släkten). Meen det finns ju en bra sida med stockholm också...hmmm...Sofia bor där? kan kanske vara den enda...+ en massa roliga affärer :P

Ja sen senast har det inte hänt så mycket...jag gjorde soppa... eller rättare sagt så målade jag om köket i broccoligröntisch :S Ajaj kan jag säga...fick kokande soppa över hela mig. Det hamnade ta mig fan överallt, på Bonzo, Judas och Priest (som låg gömd i garderoben), Mig, i kontaktuttag, i alla diskade kastruller...HELA köket.. tänker inte säga vad jag gjorde, pinsamt. men ni kan ju gissa...okej jag ljög jag gjorde det två gånger...kan ju inte bara grundmåla, måste ju lägga ett till lager juuu :P kommer ta år att få bort all broccoli...menmen :P

Nu ska jag strax ställa mig och laga mat igen (ingen soppa) sen kommer viktor hit med hyrfilm så ska vi ha myskväll...jag och viktor, det blir fint <3



LATER


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag skickar telepatiska oliver och tänker på dig mer än vanligt när du är sjuk! Stockholm är inte så läskigt som jag trodde. Det känns inte så stort och tunnelbanan är faktiskt rätt logisk (trodde jag aldrig att jag skulle säga). Jaa, kom på torsdag-fredag så kan vi åka tillbaka tillsammans! Jag ska åka till Örebro på fredag eftermiddag eller kväll för Davids faster har 60årsfest på lördagen.Eller så kommer du veckan efter det (alltså om två veckor) för då kan du sova i vår nya lya :D

2011-09-11 @ 18:33:33
URL: http://smileandwave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0