Sommar!

Längtar! Vill ha sommar nu! Men det är ju bara början på februari så det är bara att längta! Har klickat hem lite sommatkläder :) Från H&M :)


   Långklänning, får se hur det blir med den :) Sofia du får stötta mig! Så snyggt, men jag är lite halv feg! :P Lite annat smått och gott blev det också :)

Beställde även en jacka från Gina Tricot (jag och halva sverige kommer att ha den i vår)

Fiiin :) Var på M-berg idag och letade efter shortsen som Annica köpte, men dom var slut..SÅKLART!


Jag vet att min sida ser lite halv wierd ut...min tekniska suport är lite sega (:P) Men ska försöka fixa den :)

Här kommer en länk till en as dum film (sofia kommer maybe att dö av skratt, så torr humor är det, jag dog nästan) http://www.youtube.com/watch?v=6zkZ3f8DnKs kolla till slutet, slutklämmen kommer då!

Nä ska mysa lite nuuu

LATER

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh synd att dom var slut! Du får kolla på stan :)

Postat av: Fia

Hahahahahahahahaha klockrent "What are you thinking about?" Guld!

2011-02-10 @ 15:40:43
Postat av: Fia igen

PS jag stöttar dig, ska också ha långklänning i sommar, kan bara inte bestämma mig för vilken jag ska beställa, alla är ju så fina!

2011-02-10 @ 15:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0