nasalt mucus och annat tråk

Fyfan, århundradets värsta förkylning har jag lyckats skaffa mig...inte kul alls! Orkar ingenting:( Jag har varit duktig de senaste dagarna, har pluggat matte typ 8h om dagen :) Så nöjd! Kan allt....typ....inte PROCENTFUCKINGENHETER! Sen när lär man sig det på låg och mellanstadiet? nä aldrig...men nu så! Om jag får jobba i en 1:a när jag är klar ska jag introducera det för dom direkt, vem behöver addition osv. när det finns procentenheter? HATART!


Något roligt då... Om 22 dagar ska jag tatuera mig igen! Jihaaa! Har bestämt mig för vart den ska sitta nu :) Motivet har varit klart länge, den ska påminna om och passa min andra mer än så säger jag inte :) Lägger upp bild när den är klar...Helt sjukt att man ser framemot det...gör ju nå djävulskt ont + att veckan efter är sjukt jobbig...Smörja,smörja,smörja och så smörjer vi lite till...konstant kladdig. Så dumt att ha dom på ryggen, inte det lättaste att smörja in själv så det blir ju Dennis som får smörja, smörja, smörja och smörja...(äckligt ord)


Måste berätta det roligaste från i onsdags...kan hända att det bara är roligt om man var med...men vafan!

Jessica: Liiiiiiiiiiisaaaa!
Jag (sitter bredvid, har suttit där i typ en timma) lutar mig mot hennes öra och viskar: Aaa
Jessica: Nä men inte du, jag har en kompis som heter Lisa.....
Jag: öhm jaa....
Jessica: Jaha det var du...

VAD I HELA? Jag tror att Jessica var lite lätt på kanelen!

Nu ska jag ta tag i min dag och baka förkylningsmuffins :) ska hosta lite på dom så får jag dom för mig själv :D



Åååh vad jag ångrar att jag sökte på "snor" på bilder från google... 


LATER

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha jessica!! Vad ska du tatuera? Jag ska tatuera mig på tiiiisdag :D

Postat av: Segersten

Haha! Åh vad jag älskar dina blogginlägg!! Lära dom procentenheter i ettan. Klockrent!

2011-02-04 @ 19:43:47
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0