Jag gick in för hårt...

och sen skrev jag inte så mycket på ett tag :) Bättring krävs! Vad har hänt då? Inte mycket :) Igår var det party hemma hos Ida-Marie (som bodde fruktansvärt fint, så jag mår lite dåligt över mitt ruckel till lägenhet) Det var jätte kul, frågan är hur Anna "spyan" Johansson mår idag? ;) Som sagt väldigt kul! Vi gick till Strömpis där det var sista "nollningen".........................är ganska glad att jag inte deltagit på något sådant under min universitetstid, jävul va töntigt...Nog om det, folk kan ju bli upprörda om jag skriver vad jag faktiskt tycker om det :P och det här ska ju vara en glad blogg :P

Annars då, jag är svin förkyld :S mindre roligt...jag har matte tenta på lördag som jag ska klara så JÄVLA hårt, läraren kommer efteråt att fråga om jag vill ta hennes plats som lärare...Det ni! Har kommit på att jag tycker att matte faktiskt är rätt roligt, potenser är verkligen helfestligt! :) Så jag hoppas att det ska gå bra :)  

Later! Måste plugga lite matte nu!


Kommentarer
Postat av: Annica

Meeeeen vad fina ni är!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0