Ibland

Ibland är det roligt att studera, som när några i min grupp redosvisade för några veckor sen...


Kille i klassen: Vi ska berätta lite om vad Ann Ahlberg tycker om detta område (typ)

Jag fick Sveriges värsta fnitter attack!


Är det ett berg av analer? Eller en anal som ser ut som ett berg?

Ja så kul kan det vara att studera!

Men annars har jag också en seriös fråga som jag hoppas att ni, mina kära bloggläsare, kan svara på.

När man är färdigutbildad lärare, är det då fel att på en helg gå ut på krogen och dricka sig berusad? Eller har man ett ansvar gentemot föräldrarna att ge upp sitt liv? För tänk om dom skulle se en på stan!? Då skulle dom ju ifrågasätta min profession? (frågan är varför föräldrarna är på stan på natten, dom har ju ändå barn...)

Eller är det så att mina "kamrater" i klassen pratar strunt?

...Kan ju förstå att skolan skulle bli lite ledsen om jag gick ut på krogen med skolans rastvaktsväst med skolans logga på. Där tycker jag att samma regler för olika idrottsklubbar gäller. Dock skulle det vara snyggt den lär ju lysa som fan + att ingen skulle våga jiddra med en...


Snart kommer Anna hit och det blir lite melodifestivalen tittande, fan va kul...verkligen...jag älskar melodifestivalen...verkligen...jo men jag lovar...verkligen...

LATER

Kommentarer
Postat av: l&a

Fin blogg! Hur är det:d

2011-02-05 @ 22:19:14
URL: http://shisaalicia.blogg.se/
Postat av: Emma den visa

Klart du måste kunna gå ut, däremot så kanske man inte ska bli så kadäng att man tappar kontrollen totalt. Förövrigt känns det lite som att vi är lite för gamla för det.



Alltså, jag tycker att man får vara svinfull - men inte tappa kontrollen o börja ragga på någon snygg pappa. Aiight?

2011-02-05 @ 22:46:54
Postat av: Lisa

Håller med Emma! Men dom menade att vi inte fick vara ute på helgerna överhuvudtaget :P

2011-02-06 @ 09:47:40
Postat av: Segersten

Jag håller med dig Emma. Är ju i samma sits nästan. Jag menar det är ju inte superkul att möta på föräldrarna. Men det jag har träffat på har varit kanon. Då är ja inte fröken Emma. Som sagt dom är ju själva ute( då de har barn hemma).

2011-02-06 @ 18:39:46
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Annica

vad har du gjort med din sida? ser konstigt ut :)

Postat av: Fia

Yes, din sida ser hel-strange ut. Jag tycker att din fritid är din fritid, du har inga skyldigheter gentemot varken skola eller föräldrar att vara nykterist. Det viktiga är ju vad du sänder ut för budskap till barnen, och du kommer förmodligen inte börja måndagarna genom att säga "shit assa ja va så jääla full i lördas! De e skitkul o supa, ni kommer märka de när ni blir äldre!".

2011-02-08 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0