brutalus förkyldus

Oh lord! Mitt huvud är fyllt av snor! Jävul vad förkyld man kan vara! Men det hindrar ju inte mig från att åka till Uni och skriva tenta...Vet inte riktigt om det gick så bra som jag ville...fel på 2 frågor :S Jag som ville ha Vg kan jag ju FETglömma :S Bara det blir G så ska jag försöka vara nöjd.


Lyssnar på kanske världens mysigaste låt och försöker lugna ner mig efter nervositeturladdningen http://www.youtube.com/watch?v=wZFkXQKCuBc

Idag då...jag hoppas faktiskt att dagen blir sysslolös, så trött! Kanske en lunch på stan med Dennis :) Annars ska jag bara ta det lugnt och kanske åka till Anna och slöa ikväll, det återstår att se :)


LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0